Nincs még egy ilyen nézettséget hozó tévéműsor Németországban, mint a Deutschland Sucht den Superstar. A szombati - utolsó - RECALL showt 5.62 millió néző látta összesen. Ez a szám még önmagában nem is lenne annyira kiemelkedő, azonban ebből az öt és fél millió nézőből 3.61 millió a kereskedelmileg fontos 14-49 évesek közül került ki, amivel egyértelműen a legsikeresebb tévéműsornak számít jelenleg Németországban. A 31%-os kereskedelmi közönségarányt - sportműsorok kivételével - egyetlen televíziós program sem tudja hozni.
Ráadásul még az ismétlések is remek eredményt hoznak. A szerdai RECALL show szombati ismétlése 17.8%-os nézettséget ért el, a DSDS magazinműsor pedig 21.4%-ot, amellyel szintén magasan nyerte az idősávját az RTL.
És a Motto-Showk még el sem kezdődtek...